reklama

Prečo a ako kandidujem

Rozhodol som sa, že v novembrových voľbách budem obhajovať post predsedu Bratislavského samosprávneho kraja ako nezávislý kandidát. Ja, župan Vladimír Bajan, ktorý nielen opäť kandiduje, ale aj bloguje. Idem s kožou na trh dvakrát. Kandidatúrou a aj týmtito riadkami. Lebo blog je vlastne koža na internetovom trhu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Vždy, keď sem píšem, tak si predstavujem aj vaše reakcie. "Aha, Bajan kandiduje. Nestačilo mu." Úprimne povedané, veľakrát mám toho plné zuby. Som 16 rokov v komunálnej a regionálnej politike. Zažil som zákernosti, útoky v anonymite, organizované kampane... Ale aj pekné projekty, vďaku tých, ktoré vedia druhého oceniť, zaujímavé výzvy na riešenia. Možno aj preto vidím, čo všetko sa ešte dá urobiť.

Zbieram podpisy, aby som mohol kandidovať ako nezávislý. Je to pre mňa veľmi dôležité. A verím, že aj pre voličov. Kampaň si budem financovať sám, ak prispejú priatelia, nebudem proti. Budem ale proti každému euru od niekoho, kto má priamy vzťah k BSK.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ak by som mal v skratke charakterizovať uplynulé obdobie v bratislavskom kraji, tak by som ho nazval hľadaním systému. Urobili sme audity v našich zariadeniach sociálnych služieb. Neziskovým organizáciám dávame viac peňazí na to, aby sa tiež mohli starať o sociálne slabších. Školy, ktoré sú v našej pôsobnosti, by už v vudúcnosti nemali vychovávať absolventov v odboroch, o ktoré nie je záujem. Absolventi s perspektívou sa budú učiť v rekonštuovaných školách (napr. Gymnázium Grosslingova, Konzervatórium na Konventnej, mnohé školy majú nové okná, strechy...) A nebudú bývať na internátoch spolu s robotníkmi a v nevyhovujúcich podmienkach. Cesty nebudeme "plátať" ale rekonštruovať v pravidelných intervaloch. Kultúru budeme podporovať a nie trpieť. Spolu so spolurpacovníkmi urobíme všetko pre to, aby Bratislava mala nultý okruh a nie diaľnicu v strede Petržalky, aj napriek neochote kompetentných. A v Petržalke bude multifunkčná aréna, plaváreň a verím, že aj futbalový štadión. lebo náš región si takýto areál zaslúži. Už aj preto, že si nezaslúži uvažovanie len v horizonte jedného roka a jedných majstrovstiev sveta.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Viem, že teraz ako keby som hovoril v novinových titulkoch. Viac v ďalších blogoch a na internetovej stránke, ktorú čoskoro predstavím.

Mimochodom, podpisy nezbieram len na petičné hárky. Napíšte mi hoci aj sem - a podpíšte sa. Tak ako ja

Vlado Bajan

Vladimír Bajan

Vladimír Bajan

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Predseda Bratislavského samosprávneho kraja, bývalý starosta Petržalky, bývalý poslanec Národnej rady SR. Milovník folklóru, futbalu a športu všeobecne. Človek, ktorý žije tu a teraz. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu